کاربردهای هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

۱۴۰۴/۴/۱۰هوش مصنوعی, تجارت الکترونیک

هوش مصنوعی با تحلیل کلان‌داده‌های کاربران می‌تواند سبد خرید آن‌ها را پیش‌بینی کرده و تجربه شخصی‌سازی‌شده‌ای ارائه دهد. این فناوری با الگوریتم‌های توصیه‌گر مشابه آنچه در مدل‌های زبانی بزرگ توضیح داده‌ایم، برای هر مشتری ویترین متفاوتی می‌سازد.

علاوه بر این، سیستم‌های پیش‌بینی تقاضا انبارداری را بهینه می‌کنند و از فروش از دست ‌رفته جلوگیری می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با ربات‌های گفتگوی فروش، مقاله توسعه ربات گفتگوی شخصی را مطالعه کنید.

لینک‌های مرتبط